Cek Tendang Kerajaan

>> Friday, June 5, 2009

Pulangkan 'cek tendang' LHDN

KUALA LUMPUR - Jika anda ada menerima cek bayaran balik cukai daripada Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN), jangan terlalu cepat gembira.

Ini kerana ia mungkin tergolong dalam cek yang ditarik balik oleh LHDN serta disekat pembayarannya oleh pihak bank atas apa yang didakwa sebagai masalah teknikal.

Pegawai Perhubungan Awam LHDN, Najlah Ishak dalam kenyataannya di sini semalam menjelaskan, cek-cek yang bermasalah itu dikeluarkan pada 27, 28 dan 29 Mei 2009 serta yang bertarikh 1 dan 2 Jun 2009. more



komen - Aku tak mau komen pasal kualiti perkhidmatan kerajaan kepada rakyat. Walaupun aku akui LHDN sebagai contoh, di beberapa cawangan LHDN (Seremban contohnya)... layanan sesetengah pegawai mereka agak memuaskan hati berbanding beberapa tahun dulu. Ada piagam pelanggan ke.

Pasal cek tendang pulak..kalau kita yang issue atas kesilapan teknikal dari kita ...mesti ada tindakan yang di kenakan pada. Kenapa??? tak percayer ker....cuba la...



By the way....mana cek aku dari LHDN tak sampai-sampai lagi ni. RM2500 terlebih bayar tu beb!!!!!!

0 comments:

About This Blog

Aku menulis apa aku nak. Aku menulis apa yang aku rasa. Betul atau salah ikut persepsi masing-masing.

人間はそれぞれ違います。話す前ちゃんと考えてから話すこと。

Apa skali pun, bil Streamyx aku bayar tiap bulan. Aku punya suka。。。。。。。。。。。。。。

Join

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP