Soro soro @ Tak lama lagi dah...

>> Friday, June 5, 2009

そろそろ @ soro soro @ tak lama lagi aku akan mula bekerja semula selepas hampir 2 bulan me"rehat"kan diri dari alam pekerjaan aku sebelum ni yang menyiksakan mental aku.

Kelmarin, lepas ke office baru untuk urusan intake, aku singgah ke tempat kerja lama aku. Jumpa couple of friends yang memang rapat dengan aku. Bukan tak nak jumpa yang lain tapi masa agak suntuk sebab aku kena berkejar ke klinik kakak di TTDI Jaya, Shah Alam. Nak pergi ambil laptop SONY VAIO aku. Rindu gile kat laptop tu sebab memang best. Beli masa pi Japan last year.

Jumpa kawan lama memang best. Habis semua cerita lama dan gossip terkini kat office tu terkeluar. Hehehehe... Aku pun sempat jugak la cerita pasal company yang aku baru join ni pada kawan-kawan. Berminat nampak.......huhuhuhuh...

すっげ疲れたけど楽しい一日だった。

0 comments:

About This Blog

Aku menulis apa aku nak. Aku menulis apa yang aku rasa. Betul atau salah ikut persepsi masing-masing.

人間はそれぞれ違います。話す前ちゃんと考えてから話すこと。

Apa skali pun, bil Streamyx aku bayar tiap bulan. Aku punya suka。。。。。。。。。。。。。。

Join

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP